Arn slutar ju dåligt!

Jag kollade på Arn och han dör ju på slutet! Sääääämst film! Det ska ju vara lyckliga slut!
Annars är det ju tråkigt! Men det stog typ att hans önskan uppfylldes när Birger Jarl (stavning)
vann nåt krig eller vad det var. Jaja nåt sånt iaf. Ändå sämst. Men men vill man göra en film
som slutar så, så får man väl göra det. *suck* gillar inte sånna filmer. Man blir ju bara ledsen
sen när man har sett dom. Och det vill man väl inte?? Iaf inte jag. Jag vill bli GLAD! Det är
MYCKET roligare tycker jag.!  Tycker inte ni det??

Vi ses och hörs

Kommentarer
Postat av: Stylefile.blogg.se

tur då slipper jag se den....orka....

2010-04-26 @ 22:38:11
URL: http://stylefile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0