Dålig uppdatering

Heej!

Jag har lite dålig uppdatering, men när man bara går i skolan finns det inte
så mycket att blogga om. Under lovet har jag gjort lite mera saker, varit med
vänner,shoppat mm.. Men nu när det är skola är det ju bara tråk..! ;)

idag har jag varit med Lotta och Wilma. Vi hoppa studsmatta, vilken överraskning
va!
Och sen gick vi på en promenad *Host* sen gick vi tillbaka till Wilma och
satt och prata en stund. Jag och Lotta stannade kvar och hoppade en stund efter
att Wilma hade gått till Kickboxningen? (stavning) Sen gick vi hem.

Nu sitter jag vid datan och har precis ärtit middag. Jag hade tänkt att göra läxan
nu,  jag satt och tänkte på va det var för läxa men jag kom inte på nånting så
jag messade Lotta ochb frågade och Guess What! Vi hade ingen läxa! Såååh
najs! Då kan man ju sitta vid datan istället! Whoo! Så glad ;D
Men nu ska jag läsa lite andra bloggar tex, Paow.se, lottasliiv, apbrallor mm..

heej då alla!


Kommentarer
Postat av: ASYA

det är veckans ord typ....

2010-04-14 @ 19:36:45
URL: http://meeloveu.blogg.se/
Postat av: Wilma :)

nääpp , bara för killarna ;)

2010-04-14 @ 21:22:56
URL: http://apbrallor.blogg.se/
Postat av: lotta

precis och jag kollade i din bok issa när jag lämna läxor hos dig och du hade redan gjort det! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄX FRI sing hallelujaah! hehe :) det var najsigt today! puss

2010-04-14 @ 22:12:27
URL: http://www.lottasliiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0