En härlig dag i solen

Heej!
Jag har inte hunnit blogga idag för att jag har varit ute nästan hela dagen.
För det första så vaknade jag vid halv elva sen vid typ 12 så åkte vi ner
till Ängby badet igen med hundarna. Och vid ca halv 2 åkte vi hem eller
jag åkte hem till min syrra för att jag skulle fixa min nagel. Jag var kvar
där ganska länge jag kom hem för ungefär en halvtimma sen.

Ni vet ju att min USB-kabel är hos pappa (iaf trodde jag att den var det).
Pappa skickade ett sms där han skrev att han hade lagt ner den i min data-
väska. När jag kom hem från Camilla så kolla jag i väskan och Guess What!!
Där låg den! Jag blev överlycklig.! Eller nä men glad blev jag iaf. MEN nu råkar
det vara så att min kamera är urladdad och den måste vara iaf lite laddad
för att man ska kunna lägga in bilder. Men jag håller på och laddar den nu
så bilder kommer snart. Tyvärr inga bilder från idag eftesom kameran var
urladdad. Nu ska jag kolla lite på facebook och så! Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0