Detta är innlägg nummer 100!

Heej! Detta är innlägg nr 100! Ajja Imorrse när jag vaknade tänkte jag att jag skulle
gå en långpromenad med Bella nu på morgonen.
Men det lös inte in nån sol genom fönstret så jag trode att det var molnigt
ute men bara det inte regnar så är jag nöjd. När jag sen tittade ut så snöade det jättemycke!
Det var ju helt vitt på marken och det är det fortfarande.. Usch!

Jag som trodde att det började bli vår..! Men jaja. Jag ska ju va med Lotta idag och vi ska
kanske ha "Ta han dom sig själv dag". Skönt! Men jag vet inte än vi ska träffas vid halv 2
eller nåntig sånt.



Charlie gammal bild men den är så söt!

Bella i morrse

Kolla vad mycke SNÖ! När ska det helt försvinna!?

Man får väl vara inne och äta godis hela dan! Tackar ej nej till det!

Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0