Jag förstår inte!

Heej!
Igår skrev jag ju att min blogg va helt störd, men nu är den bra igen!
Gissa vad som är stört nu da! Min data! Den har typ ställt om sig själv.!
Min bakrundsbild är borta och fönstren eller vad man ska säga har ändrat
färg och det går inte att ända tillbaka.. :S Jag förstår inte varför! Om nån
av er vet vad det kan vara så snälla skicka en kommentar om varför det är
så hära...! Det är värkligen jättejobbigt.! Iaf jag Wilma och Lotta sov ju i
båten i natt men för ca en timma sen kom  jag hem.. Vi har haft jättekul
och dom ville komma till båten i sommar också. Då är det mycket roligare
och så att vara där. Nu sitter jag och kollar på tv och äter godis och dricker
cola.. Mmm.. Vi hörs senare och fortsatt glad påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0