Kollar på film ;)

heej!
Nu sitter jag och kollar på "Pirates of the Carribean" (stavning) och myser med
Bella i soffan. Jag har sett den ganska många gånger förut men det var ett tag
sen och det är ju alltid kul att se igen. Orlando Blom ,Bill Turner, och Johny Depp
, Jack Sparrow, är ju med och dom är bra skådisar.

Det är jättetråkigt att min USB-sladd är hos pappa för att det finns många fina
bilder som jag hade velat lägga upp.. Men jag får hämta den nång gång i veckan.
Jag tog ju som sagt kort på helt nytt "vårgräs" och dom bilderna blev jättefina.
Jag tar typ bara kort på blommor och sånt, och det är för att jag har längtat så
mycket efter våren och nu när den äntligen är här så måste man ju ta mycket
kort och sånt. jaja nu ska jag väl fortsätta kolla på filmen. Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0