Läsa 50 sidor!?

Heej!

Jag har nyss läst 50 sidor eller nåt sånt, läst ut boken iaf, i väääääärldens
tråkigaste bok, Tom Sawyer! Den suger värkligen! Nu ska jag börja med
engelskan (också tråk) Det är nåt kapitel om skottska tävlingar??
Det heter iaf "The Higland Games" Ha ha!

Idag har jag varit med Wilma och Lotta, vi va typ en timma hemma hos
mig utan att komma på vad vi skulle göra. Sen bestämde vi oss för att
gå ut. Sen gick jag hem en liten stund (10 min) för att jag skulle hjälpa
mamma att bära tvätt (hon hade varit i tvättstugan) Då såg jag att vi
hade en kokosnöt, och jag tog med den ut. Lotta kastade den i marken
och den exploderade (typ) Sen åt vi lite på den. Men kort därefter gick
Wilma och Lotta hem, Wilma skulle hämta sina bruna converse och då
gick Lotta och jag också hem. När jag stog utanför dörren kom jag på
att jag inte hade några nycklar! Jag ringde mamma och hon var hos
Camilla men skulle snart komma hem. När dom (Anton, Camilla och
mamma) kom åkte vi till Kista för att Camilla skulle hämta ett par skor
där. Det var min dag det. PS. Har inte några bilder från idag men det
kommer nån annan dag när det finns andra intresanta saker att fota!
Bye!



Litet klipp på Lotta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0