Photoshop?

Heej!

Nu sitter jag här här i soffan och leker och försöker förstå/lära mig photoshop.
Det är ganska svårt faktiskt men jag har lyckats trixa ihop en ganska fin bild
på mig och Bella. Men pappa får hjälpa mig sen så ska det nog gå bättre. ;)

Men men, idag bakade jag och Camilla "makaroons"? (stavning) Det är en
slags kakor, bilder kommer, kameran urladdad....! Dom blev iaf jättegoda.
Vi gjorde några rosa, några lila, några gröna och några bruna,chokladsmak.
Sen har man också fyllning mellan kakorna, ni kommer fatta sen när ni får
se bilder, då gjorde vi hallon medvit choklad, blåbär, nutella och lemor curd.
As gött!! Men nu ska jag kolla lite mera på photoshop!

Heej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0