Rolig helg med Sarah

Heej!

I helgen  har jag varit med Sarah och jag sov också över hos henne.
På lördagen möttes vi inne i stan, på Hötorget, sen kollade vi runt i
affärer och sånt. Vi såg en kille som var sjukt bra på emm... jag vet
egentligen inte på vad men lite allt möjligt , ni ska få se 3 videos så
förstår ni vad jag menar. Sen  åkte vi mot Täby och fortsatte kvällen
med att sitta vid datan och prata på skype med Sarahs kompis och
äta chips och ostbollar.

Idag kom Sarahs släkt på lunch och firade hennes födelsedag, hon
fyllde år i torsdags. Vi gjorde världens godaste marängsviss. Mmm..
Med maräng,chokladglass,vaniljglass,choklad sås,non stop och
chokladströssel. Sjukt gott! Vid 3 eller nåt sånt åkte jag hem. När
jag satt på t-banan såg jag att det var filminspelning vid den lilla
resturangen utanför mitt hus. Sen när jag gick förbi,och kunde se
lite bättre, såg jag att det var massa folk och kameror och last-
bilar mm.. Sjukt mycket saker iaf! Sen har jag inte gjort så mycket
mer. Men nu kommer iaf lite bilder och sånt från helgen!





















Haha! Kul va! Vi ses! Ciaaaaao! Sarah vet vad jag menar!

Kommentarer
Postat av: Sarah Flodin

Caio Bella :D

2010-04-18 @ 19:50:03
URL: http://stara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0