Skit väder!!!

Det blev inget grilla...! Det var för kallt och dåligt väder för det.! Bajs! Men men. Nu sitter jag och chattar och gör läxa. Lotta åkte nyss hem med min syrra (asså hon skjutsade henne hem)

Jag och Lotta gick med Charlie och Bella på en långpromenad. Då såg vi en tjej som samlade pinnar till maj brasan.
Hon ba: Hej Cicilia! Till Lotta och hon ba: Emm.. Jag är Lotta? Hon ba:Aha.. Hej Lotta..
Sen sa hon: ska inte ni också samla pinnar? För det behövs fler. Vi ba: Emm... Nej vi har ju hundarna med oss.
Hon ba: Jaha.. !Men ni kan väl samla imorrn?? Vi ba: Nej, vi är inte här då.! Hon ba: Jaha!? Okej dåh!?
Typ skit arg. Man ba hej..!? Vad har vi gjort vi kanske inte vill springa runt och samla pinnar liksom?? Snälla!
*Haha!*

Sen såg vi henne igen och då satt  hon bakom nån sånhära, stålgrej asså det är svårt att förklara, helt själv.
Vi ba: Varför sitter du här?? Hon ba: Jag letar efter pinnar.! Så började hon krypa omkring på marken.   
(Hon letade inte efter pinnar när vi frågade varför hon bara satt där, hon satt typ och surade)
Vi ba: Men ska du inte leta mer efter stora pinnar?? Hon ba: Nej! Man behöver ju små också!?
Vi ba: Jaha, okej..? Vi ba: Letar du helt ensam?? Hon ba: Ja, Dom andra är vid linbanan..! Vi ba: Okej , men varför
är inte dom med?? Hon ba: Dom ville inte.. Sen sa hon jättetyst: Eller vi bråka lite.... Vi ba: Jaha.. Okej. Men nu
måste vi gå. Hej då! *Haha*

Fett skum hon va!!
Hon kanske inte låter så skum när man berättar såhär men hon va verkligen skum!! *Haha!*

Men men nu ska jag fortsätta lite här med läxa och sånt. Bye bye!


En till bild från förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0