Testade Ben and Jerry's Peanut butter cookie dough

Jag testade den när vi va på brostugan. Jättegod! Den var... Haha! juste jag skulle ju ha ett
glasstest så jag borde inte säga om den var godare än glassgubbens bröllopsstrut eller inte.
Haha! Förskrev mig nästan! Det är jordnötssmör och kakbitar i. Man hör ju det på namnet
men om nån inte kan/inte är så bra på engelska. *haha* ;)

Btw! Slå på tv:n på 4:an och kolla på förkväll! Kissie är ju med och O.M.G va blyg/osäker hon
är!! *Haha* Jag sitter och garvar ihjäl mig här i soffan! Haha! Säger jag bara Kissie! Haha!
Du är ju för rolig!! ;)

Dom har också "modevisning" och alla badkläder är skitfula!!! Blääää! Hur kan det äns vara
mode!? Snälla! Jag gillar iaf inte Förkväll, som ni kanske märker! Haha! Awkvard!;)

Här kommer iaf en bild på glassen!
Visst ser den god ut!? Den ÄR god! *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0