Tråk dag fastän det är fredag!

Heej!

Vilken jobbig dag det har varit idag...! För det första försov jag mig,
och för det andra var jag skolpolis och det regnade och var skitkallt!
Jag kom till skolpolis övergånstället kl 8! Skulle ha varit där vid kvart,
tio i. I skolan var det världens segdag. Vi hade först matte och det är
jättetråkigt, sen hade vi engelska ,läxförhör också, bajs på det!
Vi slutade ju kvart över tolv och det är ju alltid skönt. Men jag kom
inte hem förrän tio över ett. Varför? Jo det var så här att Lotta, Wilma
Asya och jag stog och tog på oss jackorna när Wilma och Lotta sa att
vi (jag och Asya, vi har ju bråkat) skulle bli vänner, men det är ju inte
helt lätt att bara bli vänner så mycket som vi har bråkat..! :s Men
vi stog iaf och pratade i ca 45 minuter men vi kom ingenstans..!
När vi var "klara" var klockan ett tror jag.

Nu ska jag iaf ut med Bella på en promenad. Jag bloggar mera senare
när jag har tid.

Heej Då!

Kommentarer
Postat av: lotta

isabella om man VILL är det lätt. men ni ville ju inte och då är det ditt problem att du kom hem 1. du kunde ju gått :O <3

2010-04-16 @ 17:04:59
URL: http://www.lottasliiv.devote.se
Postat av: issa

men ändå jag hade ju inte bråttom hem :O

2010-04-16 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0