Citronen

Jag har bakat igen! Jag bakade faktiskt med Lotta. Det var så här att vi köpte en
citron för mamma skulle ha den. Haha vi misshandlade den lite, asså kastade upp
den i luften och tappade den hela tiden...! Den luktade så gott och då blev vi sugna
på citron kaka. Jag kollade på recept.nu efter ett sockerkaka recept. Jag tog ett helt
vanligt bara att vi hade i citronsaft och citronskal i. Den blev jättegod faktiskt..!

Idag skulle jag ha köpt en Lancome mascara men den kosta 280 kr så det var ju
lite dyrt... Juste jag har glömt att säga ,eller snarare skriva, att jag har
köpt en plattång. jag kan lägga upp en bild på den.
Här kommer iaf lite bilder!

Citronen *stackars*
Sockerkakan!
Charlie och Bella som busar.!
Plattången!
Fiin

Heej då! Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0