I Studion

Helloj

Idag hade jag tänkt försöka fixa in min header. Jag har två CSS böcker bredvid
mig, så att vid dagens slut borde jag nog ha fått in en header. :D
Jag och pappa var på världens mysigaste fik idag, det heter "Torpet" och ligger i
Orhem (tyresö) Det har lite konstigt namn tycker jag men dom har sjukt goda,
hembakade bullar där.. :D Hahah!

För en stund sen var vi ute med Bella och så skulle vi just gå över en bro när jag
fick syn på tre sjukt söta kaniner. En av dom var pytteliten och de andra något
större men gud så söta.. :D Försökte ta kort på dom men det gick väl inte sådär
jättebra.. Jag kanske fick en bild på nån av dom innan de hoppade under bryggan.
:D
Lägger upp bilder snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0