Min nya mobil:

Hello! :D

Idag fick jag en ny mobil (!) Jag fick en HTC Wildfire. Htc har nästan
kopierat iPhone rakt av. Hehe. Jag tror att det stod i tidningen att Apple
hade stämt HTC för att de tagit så många funktioner av iPhone. Haha!
Jag vet inte riktigt men skulle inte bli förvånad om det var så...! Haha!
Jaja, tillbaka till HTC. Den har 5 mega-pixel kamera och blixt. Man kan
ladda ned appar från Android market och mycket mycket mer! :D
Nu är ni väl nyfikna på att se den? ;)
Bilden åvan är tagen från Google, men är precis den jag har.

Kommentarer
Postat av: Martina

SNYGG!!

Gud vilken cool! avundsjuk ;))

Har du facebook?

Isåfall, vad heter du?? Om du inte vill skriva det här så kan du hitta mig på "Martina Nyberg"

Ha det gött och hälsa till den sötaste hunden i världen<3

2010-08-03 @ 14:07:39
Postat av: Sarah Flodin

Fin, snygg och passar dig!

Kolla in min blogg, fick in bilder på dig och mig!

2010-08-03 @ 22:23:09
URL: http://stara.blogg.se/
Postat av: Issa

Haha tack så mycket! :D

2010-08-05 @ 22:12:36
URL: http://issas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0