Ny klippt Bella

Hej!

I morse tänkte jag blogga men precis när jag hade skrivit klart
slutade internet att fungera..! Trött man blir!! Jaja så nu vet ni
orsaken till varför jag inte bloggade i morse.

Idag har jag gjort det man ägnar vardagarna åt nuförtiden nämligen
att gå i skolan.. När den äntligen var slut åkte jag, mamma och Bella
till Vinsta Zoo och klippte våran lilla vovve där. Hon behövde det verkligen
för att hon var så långhårig, och när Bella är det har hon en tendens att få
mycket tovor och "föremål" i sin päls.. Vi köpte även en sorts fisk godis till
henne som var formad som en morot, jag får inte riktigt det att gå ihop
men hon tyckte att den var god och det är det ända som räknas!
Ett läder koppel och ett läderhalsband köpte vi också till henne. Jättefina!
Jo juste, en orange boll med ett snöre (Låter jättekul va..! Hahah!)
köpte vi också.
Bellas halsband :D
Leksaken. Hahah! ;)
En trött och ny klippt Bella..

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv:: åh den är grymt bra :D

2010-08-20 @ 03:27:35
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0