Plugg..

Hej alla plugghästar!


Hahah!
Imorgon har jag "prov" (typ) i So.. Man ska kunna världskartan. Det är inte
så svårt men jobbigt ändå (som alla prov/läxförhör är) Jag har spanska till
imorgon också men det är bara repetition på vad vi gjort i sexan. Så det är
lätt!

Jo.. En till jobbig sak om imorgon är att det är skolfoto..! ÅH NEJ! JAG HATAR
DET! Man blir alltid så misslyckad och bara själva grejjen att vänta på det är
jobbigt! Man ba: Hur ska jag le? Ska jag äns le!? Tänk om mitt hår ser helt
sjukt ut! Osv.. Det är jättemycket som snurrar runt i huvudet då.
Men.. Något måste ju vara bra med imorgon också. Vet ni vad det är..?
DET ÄR FREDAG! Whoo! Denna vecka har gått ganska fort faktiskt och snart
är det helg! Men efter solsken kommer regn och då helt plötsligt blev det
måndag igen..
Va roligt jag kommer att ha.. hahah! tur att det är lätt..

Kommentarer
Postat av: Darksess

Usch för skolfoton :( Skönt att jag slipper det. Snygg design på bloggen!

2010-08-26 @ 16:15:25
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0