Regn, regn och åter regn...

Hej alla ner-regnade människor!


Detta dåliga väder är ganska tröttsamt.. Visst det är augusti och man kan ju
inte förvänta sig att det ska vara solsken varje dag, men det behöver inte
heller vara regn varenda dag, som det har varit senaste tiden..
Jaja nog om dåligt väder.!


Vi åkte ut till Ekerö och Yster. På väg dit kom det ett fåtal regnstänk så att jag hade
väldig tur att det inte började regna när jag red..! Det var jättekul verkligen att rida
Yster! Man får ju dock ta det lite lugnt i början och så eftersom att han bara är riden
sex gånger, och jag är den andra personen som ridit honom..! :D
Christina fick hålla i ett grimskaft, för att när man rider hästar som är så pass unga
måste man verkligen försöka att hålla sig kvar på hästryggen så gott man kan.
Trillar man av för mycket börjar hästen sedan att tycka att det var ganska roligt att
slänga av folk! Det ska jag fortsätta med, liksom.. Och det vill man ju inte att dom ska
tycka!  Dessutom red jag barbacka (utan sadel) och då är det något lättare att åka av..
Men det var kul iaf! :D
Jag, Christina och Yster :D
Jag och Yster ♥ :D
Nu ska ni få sen den gulligaste lilla gula sak jag någonsin sett!:

Söt va!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0