Så jag har längtat!

Jag råkade ju snubbla på internetsladden (klumpig som man är.. *Suck*)
Och nästan hela grejjen som satt i väggen lossnade och internet slutade att fungera..
Så gick det till när jag klumpade till det! Nu har iaf min pappa fixat det så nu är allt
frid och fröjd igen! Imorgon blir det som vanligt ett morgoninlägg kanske t.o.m två..
Eftersom att jag har sovmorgon! Najjs va..!? ;) Hahhah!

Jag tycker såhär: Varje måndag och tisdag (när det är skola..) känns det som att
veckanjust börjat (vilket den har också) och att det är hur långt tid som helst innan
det blirfredag igen. Sen helt plötsligt är det onsdag och då känns veckan inte lika
lång längre. Jag menar som idag, det är torsdag imorgon och sen så är det fredag
igen! Så att  Onsdagar känns ganska okej iaf, men det gör inte tisdagar och definitivt
inte måndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0