Tunnelbana

hellu!


Idag är det fredag och det är såklart as nice! Men en sak idag som inte var så
nice var att åka tunnelbana från vällingby till hökarängen, för att jag skulle till
pappa och han bor i tyresö så att han hämtade mig i hökarängen.Det tar sjukt lång
tid och det är så himla mycket folk från fridhemsplan till slussen och några stationer
efter.. 

Det var en man som satte sig snett mittemot mig och då började Bella
morra åt honom, gissa vad han gjorde? Han flyttade faktiskt lite på sig! Hahah!
Han blev ju typ rädd för henne..!

Det var mitt lilla äventyr för idag det :D



Kommentarer
Postat av: Melina

Tack :)

2010-08-27 @ 19:03:31
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: camilla

Vilken tur att du har din vakthund

2010-08-28 @ 09:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0