Ung08,Sverige-Skottland och Ornö

Hej! :D


Jag har inte bloggat på fyra dagar så att det kanske är dags att göra det
nu! Haha!
I tisdags var jag och Sarah på Ung08. Jättekul!
I onsdags var vi på Råsunda och såg Sverige-Skottland. Sverige vann
(såklart!) med 3-0. Mohhaha!
Igår åkte vi ut till Ornö som jag fortfarande befinner mig på. :D
Det är klarblå himmel och as varmt ute! Härligt..! Jag har kastat några
kast men inte fått något på kroken.. Mamma hade ju såklart turen att få
en gädda men den slet sig (som vanligt) med draget i munnen..
Attans att man aldrig ska få upp dom! Nu simmar tre gäddor omkring i
våran lilla vik med ett drag i munnen. Sen är det väl en fem stycken till
som simmar omkring här fast dom har ju inga drag i munnen dåra..
Eftersom att jag är på Ornö så kan jag inte ladda upp några bilder
(det tar femhundra år att ladda upp dom). P.g.a av att det är så dålig
mottagning.
Vi hörs! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0