Yster

Hej alla!


Det är en sak jag tycker är lite svårt när man ska blogga så här på morgonkvisten,
nämligen att komma på en rubrik! Det blir alltid godmorgon,go'morron, ni fattar.
Det blir liksom så tråkigt i längden.. Men jag vet faktiskt inte (för tillfället) vad man
ska ha annars.. Ibland kan jag komma på bra rubriker men idag.. Icke sa nicke..!

Är det bra med er annars..? Själv är det bra med mig!
Planerna för idag är väl inte så många ännu, men vi ska kanske ut till Ekerö och
lilla Yster, pappas komps häst,.. Han är bara fyra år och nyligen inriden.
Världens gulligaste är han iaf! :D
Här var han bara ett litet föl, nu är han ganska mycket större.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0