And here it is !

Hej !


Har ni haft en bra " dan före doppar dan " dag ? Det har jag. Jag startade som vanligt
dagen med att göra mig i ordning. Sedan åkte jag till Fridhemsplan och mötte pappa
där. Vid halv tolv ungefär åkte vi till Gärdet och åt jul lunch. Riktigt gott var det !
Vid fem ungefär kom vi ut hit till båten och sedan dess har jag finslipat min design.
Vad tycker ni om den ? Blev den fin ? (:
Vintrig bild från idag . Det passar väl bra nu ? Haha, jag menar det är ju julafton
imorgon. För att vara exakt om en timma och en kvart ! Vad önskar ni er i julklapp ?
Jag vill ha en iPad ! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du på en båt?

2010-12-23 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0