En dag på stan .

Hej !


Har ni haft en bra dag ? Jag har vart på stan och kollat i affärer och fikat .
Jag och pappa var inne på Elgiganten och kollade , jag vill hemskt gärna ha en
iPad . Nån som kan vara lite snäll och ge en sån till mig ? Hihih (:
Kollade även på H&M , eftersom att jag har presentkort där , men jag hittade
ingenting . Var inne på 4-5 affärer tror jag men nä, ingenting . Det måste vara
rekord tror jag , jag brukar alltid hitta nåt . Men icke då , inte nu . Jag hittar
säkert nåt sen . Jaja , nu ska jag redigera lite bilder .
Denna redigerade jag nyss :



Här har ni även några Kent låtar :


Kärleken väntar - Kent


Elite - Kent


FF - Kent


Stanna hos mig - Kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0