Jag längtar ...

Hej


Idag har det inte hänt mycket alls för min del. Vi slutade vid tre ungefär, sen gick
jag hem och jag har inte gjort nånting sedan dess. Jo, jag tog en lång promenad
med Bella och lekte med henne i snön, hade träning också. Jag längtar till imorgon !
Det är jullov då ! Så himla skönt ska det bli. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska
göra förutom julafton och nyår dåra. Det blir väl mest att vara hemma och i studion.
Spela guitar hero, som jag och Sarah är två ganska stora fan av. Hahha !
Just det, jag har en video på när Sarah spela guiar hero (:
Men den får ni se en annan dag , nu ska jag duscha ! ses ! (:
Bästavän ! ♥

Oskar Linnros - Genom eld

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är min bästa vän bästis, saknar dig redan. Puss <3

2010-12-20 @ 23:13:35
URL: http://stara.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

sv ; hehe jodu ;) vad gör dudå ? ;p

2010-12-21 @ 15:56:49
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0