Shoppingen från igår :

Hej !


Igår var ju jag och mamma i Kista centrum och åt på taco bar och hade jätte
trevligt. Det är massor med rea och jag fick med mig två jättefina tröjor från
Monki med mig hem ! Även ny foundation, nytt puder och en consealer från
Nivea. Jag har på mig det nu och det är verkar bra !
Snart kommer pappa och hämtar mig. Vi ska till båten, tyresö , och fota och
lite sånt. Imorgon blir det stan och shoppa ännu lite mera !
Idag har jag på mig en av mina nya tröjor från Monki :
Den andra, också från Monki :
Hemskt dålig bild, men så ser den iaf ut . (:
Båda tröjor är mycket snyggare i verkligheten.
Och här har ni sminket från Nivea. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0