Sorry!!

Heej! Förlåt!! Jag har inte bloggat på jättelänge men jag har liksom inte haft tid..
Ajja nu är det äntligen sportlov och snart så bär det av mot Vemdalen,Björnrike!
Jag längtar jättemycket! Det ska bli så roligt! jag har bytt mobil idag för att min
andra var urladdad och laddaren är hemma och jag är hos pappa. Min förra
(asså den jag har nu) är jätteseg!! Det tar typ 10 min att starta den! Ajja vill inte
tänka mera på den. -.- Idag har vi varit hos pappas koompis och deras dotters hund.
Det är en pudel som heter Stella. Hon är jättefin och snäll. Bella och hon blev
jättebra kompisar, <3 Vi åt ris och kyckling med curry där och det var jättegott!
Sen gick vi en långpromenad med hundarana och sen åkte jag och pappa till
studion. Nu ska jag leka lite med Bella! Heej dåå! Love Yaa!

Sööt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0