Anledningen till att jag inte bloggat:

Hej förresten! :D


Jo, anledningen till att jag inte bloggat är: Vi är ju på Ornö
och här har vi inget fast bredband utan vi har ett så kallat
kontantkorts-bredband. Det betyder att det bara kostar
när man använder det. Typ 99 kr per vecka. Vi hade bara
laddat på det för en dag och jag visste inte hur man laddade
på det från datorn. Men det visste pappa så att han fixade det
igår. Där har ni anledningen! Nu är det tankat i en vecka
så att nu kommer bloggen att uppdateras mera! :D
Senare kommer jag att lägga upp en video som
jag har gjort! ;)
Här kommer bilder på midsommartårtan, utö och superfina rosor! :D
Enjoy! ;)
Min och mammas Midsommartårta med rabarber och vaniljkräms-fyllning
och jordgubbsmousse! Smarrigt! :D
Fin kväll på Utö..
Fin ros vid affären på Ornö :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0