Det har aldrig varit så tyst i stan som det är nu!

Det är nästan inga bilar i stan idag. Väldigt skönt faktiskt! Har aldrig
varit med om att det har varit så tyst! Nu hör man massa ljud som
man inte hört förut.
Jag och pappa har varit i stan och kollat runt hela dan. Jag tog pappas
systemkamera och kände mig som en liten turist! *haha*
Vi gick förbi en kille som hade fått en as stor gädda som jag försökte
ta kort på men det gick inge vidare.. Den var iaf jättestor! :)
Vi gick till Kungsträdgården och kollade på när de repade på scenen.
Jag vet inte till vad men iaf. :P
Glassen vi åt igår! ;)
Lite överdrivet?...

En parad grej som kom förbi (lite suddig bild)
Också lite suddig..
Vadå sur!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0