Fiska och prommis med hundarna


Hej och godkväll!
:D

Vi fick ingen fisk... Eller jo, om en tre centimeters lång liten
firre som sög sig fast i masken och inte i kroken räknas. :D
Haha!

Efter att vi hade fiskat gick vi en prommis med hundarna (Mira
och Bella);) Då tänkte vi att vi kunde gå förbi pumpen och fylla
på lite vatten. Men den var inlindad i nån slags ståltråd och på den
hängde det en pappers skylt och på den stod det: Pumpen ur funktion,
kommer att lagas inom kort.
VI HAR INGET VATTEN!! :o
Min så kallade " Marshmallow hamburgare!" 
Vi grillade marshmallows efter maten. Jättegott! :D



Kommentarer
Postat av: Sarah Flodin

Längtar tills du och jag också gör det!

Bara 15 dagar kvar tills jag sitter på båten påväg till dig. om jag får :D

Puss och saknar dig super duper mycket!

2010-07-01 @ 07:29:23
URL: http://stara.blogg.se/
Postat av: Camilla

Din blogg är bäst! Kul att du uppdaterar mer nu!

Puss o Kram

2010-07-01 @ 08:31:42
Postat av: Issa

Haha! Tack Milla! :D

Aaaa! Du får jättegärna komma då!

Saknar också dig superduper mycket!! :D

2010-07-01 @ 13:18:56
URL: http://issas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0