Hemma från Ornö

Hej alla! Nu är jag tillbaka i dataskärmen igen! *höhö*

At the moment är jag hos Lotta och sitter vid datan och gosar med hennes katt medans
hon käkar tacos. Jag åt/äter inte hos henne för att jag åt på "Max" på vägen hem från
Ornö. Men det var inte så gott precis... Choklad milkshaken (stavning) smakade bokstavligen
bajs! Såg ut som det också..! Cheesburgaren var okej. Sen åt jag mozzarella sticks också och
dom var okej dom med. Burger king är mycket godare än Max iaf! ;)
Vi skulle egentligen ha åkt hem från Ornö imorgon men igår var det jättedåligt väder. Det regnade
och blåste och vae allmänt kallt. Idag blåste det som attan, så vi orkade inte helt enkelt vara kvar
där och inte göra nånting. Men.. När vi skulle åka på färjan som gick klockan 12 märkte mamma
att hennes väska inte var i bilen och då kom hon på att den stod kvar vid en bod på  våran lilla "ö"
kattskallen. Ön som huset ligger på heter faktiskt så och när vi skulle handla i den lilla affären så skulle
vi köpa en karta och då frågade hon i kassan var vi bodde. Vi visade på kartan och ALLA, (jag skojjar
inte) utan ALLA i affären sa: Jaha på kattskallen! Så ni bor i Görans hus. Sen sa nån: Ja han har ju flyttat
till Filipinerna! (stavning)  Vi ba: Ja vi hyr huset av honom. Dom ba: Jaha men var är katterna då?
Vi ba: Vet inte.. Så ALLA visste var vi bodde. Man ba jaha, okej..
Åter till saken. Jo mamma visste var väskan var någonstans så det var bara att åka tillbaka och hämta den.
MEN nästa färja gick inte förrän klockan fyra! Så vi fick vänta i 4 timmar tills nästa skulle komma! Kul lixom...
Vi satt i soffan och kollade på fotboll, det var Grekland mot syd korea tror jag. Grekland vann iaf inte.
Vid 4 gick färjan och vid kvart i 6 var vi hemma, vid 6 var jag hos Lotta.
Så har min dag sett ut i stort sett. Men den är inte slut än!
Vi ses! Hare´bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0