Öjj Dah....!

Jag har haft ett litet svar på tal på några bloggar och det har blivit typ värsta missförståndet..
Jag tycker att man får ha vilka åsikter man vill utan att bli kallad idiot eller bli tillsagd att skaffa
ett liv... Men men. That's life nuförtiden.
För er som undrar vad jag har gjort idag så har jag varit med Lotta och kollat runt i Vällingby.
Sen har jag varit med henne på hennes Cheerleading tryout och så har vi snackat och suttit
vid datan med mera. :) Tänkte bara göra en liten snabb uppdatering här.! ;) Ses!
Jag och Lotta på Ornö

Kommentarer
Postat av: -wiilma'

nej d e inte drf , de e för att du inte kunde skriva ditt namn

2010-06-13 @ 23:34:11
URL: http://apbrallor.blogg.se/
Postat av: Issa

Jag har som sagt all rätt i världen att vara anonym och det ska jag ha utan att nån ska kalla mig feg, för det är jag inte. Jag erkännade att det var jag och vågade faktiskt stå för vad jag tyckte om bilden. Det är säkert nån som kanske tyckte att bilden inte var så jättefin men ändå skrev hiss? Jag tyckte inte om den p.g.a en person som har varit dum mot mig som är med på bilden. Så jag är allt annat en feg!

2010-06-14 @ 13:55:16
URL: http://issas.se
Postat av: A S Y A < 3

Men vrf skrev du nt ditt namn då?

2010-06-14 @ 16:23:23
Postat av: Anonym

Shit värsta grejen... Varför ska man skriva sitt namn om det inte är nödvändigt? Varför ska folk bry sig när det inte är nödvändigt! Ni sväljer för mycket luft! Så jävla löjligt och pinsamt! Jag kommer inte att skriva mitt namn för det har ingen betydelse, om ni pluggar på lite så finns det lagar i Sverige som kallas för tryckfrihet och yttrandefrihet där ingår rätten att ha en åsikt och samtidigt bevara anonymitet, kan ni läsa så svåra ord. Försök, ni kan lära er något!

2010-06-14 @ 19:14:16
Postat av: A S Y A < 3

Herregud,jag undrade bara ..

2010-06-14 @ 19:15:58
Postat av: Anonym

Undra inte så mycket, du verkar ju ändå inte förstå!



Varsågod!

// http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/

94.255.229.205

2010-06-14 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0