Nu funkar det!

Hej hej igen alla glada människor! Nu funkar mitt internet! Bra va? *hihi*








Vad har jag gjort idag? JO, vi åkte aldrig till Tyresö centrum, vi åkte in till stan istället.
Mycket roligare! ;)  Vi kolla på Häst & Hund huset (köpte hundgodis till Bella) Sen gick
vi till SIBA och "klagade" på min telefon och abonnemanget. *haha* en lång historia
det där! Orkar lixom inte berätta. haha! Efter det fikade vi och sen gick vi till Konsert-
huset. Det stod typ fem miljarder kamera gubbar där! *haha* Vi ställde oss där och
då var klockan 6. Det kom bara mer och mer folk och massa turister! Såklart så skulle
det vara nån konsert eller nånting för Viktoria och Daniel.. Vi väntade och väntade..
Klockan blev 7 och då började det komma lite random personer som ingen kände igen.
Det var 10 av 511 fotografer som fotade då typ. *haha* En av fotograferna fotade mig
och Bella. Han hade också en yorkshireterrier och tyckte att Bella var jättesöt. Han visade
en bild på hans york och den var också jättegullig! :) Vi pallade inte stå där längre eftersom
att kungen och dom inte kom och för att det började regna. Vi gick till studion, men pappa
fick för sig att han skulle filma kungen och dom. Han gick dit igen och filmade dom.
Detta låter nog lite konstigt men det var några tanter som hade sagt att hela "grejjen" började
halv nio och då var klockan kanske åtta eller kvart över. Efter det har vi inte gjort så mycket mer.
Jo juste! Innan Konserthuset och det var vi nere i kungsträdgården och åt glass! Gottis!
NU ska ni få se filmen som pappa spelade in på kungen och dom. :)

Här har ni dom! Vad tycks? ;)

Kommentarer
Postat av: saga

asså det där bröllppet är förmycket asså 300 miljoner för ett bröllop snacka om onödigt hon ska bara gifta sig hon ska inte bli drottning.

2010-06-19 @ 01:01:15
URL: http://sagaliffe.blogg.se/
Postat av: issa

Aaa! Jag håller med! Överdrivet! säger jag bara! :p

2010-06-19 @ 11:44:17
URL: http://issas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0