Svar på tal:

Några verkar tycka att dissa en bild är lågt. Men då förstår jag inte hur dom personerna menar!
Det var en fråga och jag svarade på den precis som jag tyckte! Men då blev man kallad feg för
att man inte skrev sitt namn. Ni kan ju ändå se min ip! Så då är jag ju ändå inte anonym!
Det är säkert nån som kanske inte tyckte bilden var fin men ändå skrev hiss? Jag vågade faktiskt
stå för vad jag tyckte och erkände att det var jag! Då tycker jag inte att man ska bli kallad feg!
Det är såhär jag tycker och känner och ni får vara hur sura som helst! Det kan jag leva med men
däremot tar jag ingen skit bara så ni vet! Så sluta säga att jag är feg och inte skrev mitt namn!
Snälla det var en åsikt! MIN åsikt! INTE ERAN! Så snälla sluta tjafsa! Men som jag sa så får
ni vara hur sura/arga på mig som helst! Det kan jag lätt leva med.
Ps. NI vet ju varför jag tyckte diss.. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

se mitt svar på tal på otilijas o asyas blogg.



måste bara tillägga att de finns ingen andledning till att vi skulle säga att den va ful, när vemsomhelst ser att den e ascool ;)

2010-06-14 @ 20:57:44
Postat av: Wilma :)

glömde o skriva in mitt namn på inlägget över , men de e jag- wilma som skriver d o står för de ;)

2010-06-14 @ 21:01:07
URL: http://apbrallor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0