Wihoo!

Nu är min design typ klar! Men när jag får photoshop (typ i helgen) ska jag fixa en snyggare header.
Den här är bara tillfällig men den får duga sålänge. :) *hihi*



Idag var vi på sk "vandring". Vi hade iaf tur med vädret... *haha* Det var as tråkigt! Man går sen vilar man,
sen äter man lite sen går man, sen vilar man lite till, sen äter man igen.. Det är typ så min dag har sett ut i
stort sett. Efter skolan stannade jag och Alice och gjorde matten tillsammans. Kapitlet vi håller på med är
problemlösning och det är jag inte så värst bra på.. När jag kom hem lämnade jag mina saker och sen gick
jag ut med Bella. jag träffade Wilma, Lotta, Otilija, Saga, Asya och några killar nere vid plaskis. (Dom fyllde
vattnet där i igår) Dom hade vattenkrig och Tobbe försökte, vad säger man, kasta, hälla? Vatten på mig men
han lyckades inge vidare bra med det. Sen gick jag hem och började med att plugga till provet och fixa min blogg.
Men nu ska jag äta lite här. See yea! <33

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: tack så mkt Isabella :) ,detsamma ! ha en underbar dag =)

2010-06-03 @ 13:24:45
URL: http://uppsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0