Bilder från Vemdalen, Björnrike!

bärgningsbilen



skidbacken utanför

inne i stugan

utsikten

här står vi och väntar på skidläraren

jag har lite svårt att sätta på mej hjälmen
(bilden är åt fel håll men ni får vrida lite på er! XD

här är vi med våran skidlärare

jag i liften

huset

supersnygga bilen!

jag i backen

Oj oj! krock i backen!

Haha! På tågstationen i Ljusdal

haha! jag på tåget! Kolla spegelbilden...!

Ljusdal


Det var allt från mej. heej dåå Hoppas ni tyckte det var roligt att läsa om vårt äventyr! Love Yaa! <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Fina bilder! Önskar verkligen att jag hade kunnat följa med =(

Det ser underbart ut!

2010-03-08 @ 09:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0