Engelska... -.-

heej heej bloggen! Usch vi har så mycket engelska läxa man ska skriva ett svar på ett brev
och så ska man lära sig alla glosor och kunna texten och jag vet inte vad... -.- Ajja nu har jag
städat mitt rum och mitt badrum och damsugigt i hallen! Whoo! =D Och jag har gjort klart "svaret"
på det dära brevet. Men nu har jag bara gloslistan kvar. Ajja iaf. Idag har jag varit med Asya, Lotta
Wilma och Otilija. vi gick och köpte godis och flumsade runt lite. Sen gick jag hem och städade..

Jag tog lite bilder också! haha dom kommer sen! <3 På Fredag kommer ju min mormor. Hann
inte att berätta förut så jag berättar det nu. emm.. Min mormor kommer upp på fredag det är
därför vi städar hela tiden! Det är typ det ända jag bloggar om! hah! Men det måste ju vara fint
när ens mormor,hennes nya kille eller vad man säger och hennes hund kommer hela vägen
från småland för att fira sin 70-års dag! Vi ska iaf ut på lördag och äta på en grekisk resturang.!
MUms! Juste jag glömde! när vi köpte godis köpte vi tuggummi cigarretter dom är jättegoda!
Haah ska se om det finns några snygga bilder på dom och så! Ajja byee! Love u All! <3

Haha finger ivägen! :)

Klump!! XD

Nu kom fingret och förstörde igen.. XD

Haha! OBS! Bara godis så att ALLA Vet det! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0