Fredag! vad jag har längtat!!


Heej heej bloggen! Äntligen är det fredag säger jag bara. Vad jag har längtat!
Jag har haft en så stressig fredag, stressigare än alla andra fredagar. Vi slutade
ju 2.. Och jag rider ju i Tyresö på fredagar och det tar jäättelång tid att åka ut dit..
Båring! Idag hade vi tema religon i skolan Trååk! Juste jag var inte i skolan första
lektionen för att. jag försov mej! Min väckarklocka ringde inte!! Bajjs på den!!
Ajja nu kommer en lista på vad jag har gjort/ska göra idag:

Åka till Tyresö

Byta om och rida

Åka hem (till studion)

Äta

Kolla på Solsidan på datan

Who knows??

Haha det var min stressiga dag! Byee byee! Love u all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0