Galaxy

Heej bloggen! Emm igår så pratade jag och Sarah på msn och då frågade hon om jag ville
åka Galaxy till Åbo med henne! Och jag ba Jaaaaa!!!!!!!!!! Så ja fråga mamma pappa och
syrra! Och guess what! Jag fick! Whoo! Kl. 3 eller halv 4 kom de och hämtade mej och vid
halv åtta gick vi på båten.Sen gick vi upp till vår hytt och fixade iordning oss och bytte om.
Sen åt vi, jag och Sarah åt kött med rösti och grönsaker. Mmm.. Sen gick vi och bytte
om Igen. haha! Sen spelade vi play station och jag och Sarah sjöng karaoke! Vi sjöng
I will always love you med Whitney Huston. Jag var superdålig! Vid 12 eller 1 gick vi till
hytten och lyssnade på musik, tittade på tv och pratade. Jag somnade vid 5 och vaknade
halv 11. Vi klädde på oss och sminkade oss sen åt vi frukost. Efter frukosten köpte vi godis
kollade i affärer och sen gick vi till Monlight Dance Bar ( där vi sjöng karaoke ) Vi tänkte
sjunka Barbie Girl men det gjorde vi inte. Sen köpte vi två drinkar, jag köpte mumin med
ananas juice och nå mer och Sara köpte Hattefnatt elr nåt med sprite och nåt mer i. De
var jättegoda! Sen badade vi och åt lunch, pizza slice. Göttiz. Sen var det dax att packa
väskan och lämna Galaxy.. :'( När jag kom hem åt jag och sen dushade jag nu sitter jag
i soffan och tittade nyss på 2 ½ men. Det är slut nu... Nu ska jag sluta blogga! heej dåå!
Love yaa! <3

Min Mumin drink

Mmm.. ;D

Mumin drink och Hattefnatt drink. XD

Heej då! xoxo


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nice! Låter som ni hade grymt kul!

2010-03-15 @ 07:16:37
Postat av: Sarah Flodin

Gud! Det va jätte roligt, hoppas vi kan göra något sånt igen... Men ingen bild på din JÄTTE klubba :D

Chumpa chumps ;D

2010-03-15 @ 21:11:10
URL: http://stara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0