Haha

Heej heej bloggen! Emm..Jag hade lite dålig fanstasi så det fick bli haha som rubrik.
Ajja. iaf, idag har jag varit med Asya och Wilma först gick vi hem till mej och
satt vid datan och tittade på tv. Sen skulle Wilma till tennis så jag och Asya gick
med henne till skolan och hämtade hennes mobil för hon hade glömt den där.
Sen skildes vi åt i skolan och jag och Asya gick hem till henne och pratade med
hennes kusin på msn. Det va jättekul! Sen gick ja hem och åt hemgjorda hamburgare.
Göttiz! Efter det städade jag mitt badrum och mitt rum.. Tråk! Sen packade jag om
, eller vad man ska säga, min jumpa påse. Sen satte jag mig vid datan och gjorde läxorna.
Också Tråk! Ajja Heej dåå! Love Yaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0