Har inte bloggat för att.....

Heej! Jag har inte bloggat för att vårt e-net inte har funkat! Det stog bara sidan kan inte visas..!
Ajja nu är jag hos pappa och hans e-net funkar! ;p I torsdags gick jag, mamma och Bella till
Vinsta zoo för att Bella skulle klippa sig där. Det är ganska långt att gå dit men till slut kom vi
fram typ 5 i 4. Och vi hade tid 4. Vi klippte också klorna på henne för de var ganska långa och
då visade hon ett bra sätt att klippa de på men det är lite svårt att förklara. Igår ,fredag, var jag
med Asya,Wilma Och Lotta. Först va vi hos mej och åt mellis, sen gick vi till Wilma och lekte , elr
vad man ska säga, bu. det va jätteläskit man visste ju inta va "spöket" va! Haha! Sen åkte pappa
jag och Bella ut till ridningen och så red jag och sen på bussen tittade vi på solsidan! Jag ska strax
titta på det senaste avsnittet för att vi har ju ingen tv-antenn här.... Här kommet bilder på Bella hur
hon ser ut nu och före. Asså Befor and after! Haha!


Before


After
Inte bra bild men som vanligt tagen med mobilen :S

Heej dåå!
Love Yaa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0