IKEA

Heej bloggen! Idag efter skolan åkte jag mamma och Asya till IKEA. Vi handlade två små bord
två okideer och ljus och ljushållare. När vi skulle gå in såg vi Vääääääärldens snyggaste bil!
En AIK bil! Åhh.. Den var så snyggig! När vi kom hem skulle Asya hem och äta för klockan var typ
5 eller nånting. Sen la jag mej på soffan för att jag hade jätteont i huvudet. När jag tog en huvudvärks-
tablett blev det mycket bättre. Nu sitter jag och försöker hitta en bra nyhet att skriva om men det
går inte så bra.. Det finns inget att skriva om!! -.- Camilla och Fredrik kom nyss och hämtade Charlie
för de var också på IKEA. Ajja nu måste jag göra läxan Bye!! Love Yaa! <3





Haha! <3

Kommentarer
Postat av: ASYA

ursäkta inte vi ni inte jag bara ni!!! Hammarby<3

2010-03-15 @ 19:42:24
URL: http://meeloveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0