Känns som man har 100 läxor...

Heej heej bloggen! Asså det knns som om jag har 100 läxor. Först gjorde jag matte 3
läxor i läxboken, och nu sitter jag med spanskan.. Blääk det är så tråkigt.. Det låter inte
som så mycket läxor men det känns så! hah!
Idag har jag varit med Wilma och Asya. Dom hjälpte mej att ränsa lite i min lådor. Det
behövdes verkligen! Dom flumsade jättemycket! Ni är så roliga ääälskar er!
Snart ska jag äta fruktsallad som jag gjorde innan maten! Mums plums! Jag försökte
ta en dagens outfit bild men det lyckades inte så bra med min dåliga mobil kamera..
Sorry! Ajja inte så mycket att göra nånting åt.. Jag har ganska mycket att göra nu
ikväll..  Detta ska göras:

Göra spanska.. -.-

Duscha

Städa lite i mitt rum.. -.-

Sova!


haha ganska mycket att göra men den sista är ju bäst! Byee!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0