Lördag till söndag

heej heej bloggen! Som ni redan vet så sov asya och lotta över hos mej från lördag till söndag.
Vi hade jättekul! Jag har tyvärr inte så mycket bilder eftersom jag inte har någon kamera.... :'(
Så vi tog alla bilder med lottas kamera så bilder finns på www.lottasliiv.devote.se om ni vill se.
Vi skulle ju ha kollat på alice i underlandet men det gick inte asså det är en lång historia och jag
orkar inte förklara den. Så vi gjorde utmaningar istället. Jag fick äta rå korv med typ 2 kilo senap
på!! Bllääääk!! Jag skulle också dricka 20 glas vatten men det är ju helt omöjligt!! Jag drack bara
6 glas.. asya fick äta glass med kaviar och senap och lotta fick äta en sked med ketchup! Bläk!
Och en sked med grädde och godis (låter gott men man mår ju illa av att äta för mycket grädde)
Jag iaf. Vi var vakna till kl 4 och vi vakna typ 10 eller nåt. Sen åt vi fattiga riddare! Mums!
Sen fixade vi iordning oss och gick upp till v-by och kollade runt. Ajja nu ska jag fortsätta kolla
på Johan Falk filmen Heej dåå! Love u All! <3

middag

frukost
haha tog bara bilder på maten! Hej då! LOve Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0