Med Asya och Lotta har man alltid kul

Heej heej bloggen! Idag har jag varit med Asya och Lotta och de är alltid
roliga att vara med! åklart! Vi va i v-by och köpte en present till Asyas
mamma för hon fyllde år idag! Grattis! Sen gick vi till Asya och va inne på
datan käka pizza och sen gick ja hem och filmade hundarna ,för min syrra
och charlie va här. Charlie tuggade på ett ben och Bella ville ha det så hon
pussade (slickade) på han huvud för att flörta till sej benet! Haha! Men jag
säger inte om hon fick det eller inte det får ni se i videon som jag ska göra
sen typ nästa vecka eller nåt för att Fredrik måste visa hur man gör. Det va
nåt program eller nånting som han skulle visa. ajja sen hoppade jag in i
duschen och nu sitter jag vid datan och är inne på facebook. Juste jag
gjorde en grupp på facebook. Gissa vad den heter! JO Muffins<3 Haha
typisk mej grupp! Gå med om ni vill! Ajja heej då! See u later aligator! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0