Min dag som Make up artist:

Heej!
Detta är min dag i text och bild som make up artist.
Vid halv 10 började vi att sminka alla....
Då var det inte så stressigt men det skulle bara bli värre
och värre... Andra föreställningen var jättestressig och
det var proppfullt med folk där inne och det var skitmycke
babbel!! usch! Jag och Lotta gick runt och peta i folks hår och
tog bilder och höll på! HIhi Vi är så busiga! Ajja sen så
fortsatte vi att sminka och så hela dan och sen vid 1 så
gick vi tillbaka till klassrummet och sen vid 3 gick jag,
Wilma och Lotta till henne och åt mellis och gjorde läxorna.
Wilma och Lotta gjorde religon och jag matte... -.- så tråk!
Sen vid typ kvart över 5 så gick vi för vi skulle va där vid
halv 6. Så sminka vi igen och jag kom hem för typ en
halvtimma sen! (Trött) Det är skönt att jag inte har några
läxor! Neeej! Juste nu kom ja på att vi har ju spanska till
imorrn också!!! Bajskorv!!! Åhh... *suck* Jaja.. -.-
Nu sitter jag och chattar med Lotta och lyssnar på musik.
The voice. Nyss spela dom Blah blah blah med Ke$ha
för typ 5 minuter sen och nu spelar dom den igen!!
Jaja nu ska jag äta lite! Heej dåå! Här komemr lite bilder:

Kuta ner till salen där vi ska sminka :P

Wilma;D

Vii i matsalen

Sminket!

Fiin

Liten tjej som vi sminka

Mycke kläder!

Paljetter

Dagens outfit på scenen! Coolt va!



Fiina ni är!

Wilma och linnea ljudtekniker XD

PÅ tråk NO lektionen...!

Mycket...!

Hah!
Nu orkar ja inte mera,... ! heej dååh! Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0