Nu är det dax för fredagsmys om det så är det sista jag gör........

Heej heej bloggen! Idag var ja i skolan, ofc, och vi hade vikarie, weard honn va. Hon ba
nu ska vi börja städa klassrummet.! Vi ba okej.... :s   Sen gick ja och lotta och asya hem
till henne, asya. Vi va inne på datan och sen gick jag hem och åkte till stallet. Vi hoppade
och jag hade ronja. Nu sitter jag i soffan och tittar på let's dance och paren ska göra de
danser som paren inte kunde. Willy borde göra om ALLA danser!!! Pinsamt att han är kvar..
-.- Ajja nu ska jag titta på tv och så heej dåå! Love u all! nästan! Haha..!


Nu är det dax för fredagsmys! Om det så är det sista jag gör! Nu är det
slut på veckan! Det är dax för fredags MYYYYYYYYYYYYS! ;D ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0