Ovanligt seg måndag........

Heej
Den här måndagen har varit ovanligt seg. Måndagar brukar ju vara sega och så men den här måndagen
var ovanligt seg. Vi hade mattelektion och för det första fattade jag ingentig an vad vi höll på med och
för det andra så sniglade sig den fram..... Efter skolan var jag med Wilma med vi skulle egentligen vara
med Asya också men hon skulle passa sin lillebror så hon kunde inte vara med. Jag och Wilma var så
hungriga så vi lagade eller snarare värmde gulash-soppa (stavning). Det var jättegott! Sen va vi inne
på datan och så och sen spelade vi Buzz och jag vann båda gångerna, stackars Wilma..... Sen åt vi lax
och potatis med fisksås. Gottish! Jag älskar fisksås det är så gott! Efter maten skulle Wilma hem men jag
och Bella gick med en bit på vägen. När jag kom hem diskade jag och fixade lite i köket och nu sitter jag
i soffan med datan i knät och tittar lite på tv. Ajja. Heej dåå! Love Yaa! <3

bild jag tog på Bella idag men den är lite suddig för jag tog med mobilen.Love u Bella! <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hey! Nice eftermiddag/kväll.

Lägg upp bild på naglarna!

byeeee

2010-03-08 @ 20:26:47
Postat av: ASYA

Hhaha nej fett bäst/oseg daaa!<33

2010-03-09 @ 16:42:35
URL: http://meeloveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0