Äntligen en dagens outfit XD

Heej heej bloggen! Idag i skolan hade vi "blå lådan lektion" och det menas med lektion om
magneter. Det var jättekul för att vi fick ta massa kort med mobilen! Hihi! Ska visa sen.
Efter skolan var jag med Lotta, Asya, Wilma och Otilija. Först gick jag och Lotta hem till
mej och gick ut med Bella och åt mellis. Sen gick vi till Otilija och var där ett tag sen
gick vi ut och köpte lite godos och sen "jagade" vi varandra ,eller vad man ska säga,
i kvarteret. Sen gick alla hem till sej fast Lotta skulle bara hem till mej och hämta sin
väska som hon hade lämnat hos mej. Egentligen skulle hon hem direkt men min mamma
frågade om hon ville äta hos oss och det ville hon sen skulle hon hem och då gick jag och
Bella med henne en bit på vägen.

När jag kom hem satte jag mej i soffan och läste religon läxan och sen satte jag mej här
vid datan och gosade lite med Bella samtidigt som jag läste lite bloggar. Ajja nu kommer
lite bilder!

Frukost <333

Magnet grej i skolanXD

Dagens outfit! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0