Blah Blah Blah

Heej heej bloggen! Nyss åt ja middag, vi åt thaimat. Mmm.. Det var nudlar med kyckling och
grönsaker. Idag hade jag med mej kameran till skolan och tog Massa roliga bilder, ni får se dom
strax. Idag fixade jag också mina naglar eftersom nästan alla, utom 3 , hade trillat av..
Men nu har jag nya och fina! Har dock inte målat dom än men de är fina utan nagellack också.
Ajja här kommer iallafall lite bilder:

Ni är så kul.. Haha!
tripp, trapp trull!
muckar du eller!?
Sååh fin!
Haha!
Kul!?
Schluup!!
Och vad håller du på med da!?
Lite weard bild!?
Hjäälp mej!!!
Jag fattar ju inte!!!
Till slut blev de klara...
Hmm.. Ska det vara så här....?
Så här ska de se ut!
mee

heej dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0